Liity jäseneksi
Kirjaudu
Valitse liikuntakeskus
  • Varaa ryhmäliikuntatunti
  • Ryhmäliikuntatunnit
  • Personal Training
  • Boot Camp
  • Liikepankki
  • SATS Online
  • Lastenhoito
  • Harjoittelu
  • Hyvinvointi
  • Jäsenemme
  • Ravinto ja hyvinvointi
TukiELIXIA-jäsenyydet
  • Asiakas­palvelu
  • Maksut
  • Laskutus

Laskutus

Näet maksuhistoriasi Omilla sivuillasi, mistä pystyt myös halutessasi tulostamaan maksukuitit.

Omat sivut
Viimeksi päivitetty: 02.06.2023

Mikäli jäsenyyden maksajana tulisi olla joku muu henkilö, tarvitsemme häneltä kirjallisen vahvistuksen sekä seuraavat tiedot:

  • Nimi

  • Henkilötunnus

  • Osoitetiedot

  • Puhelinnumero

  • Sähköpostiosoite

Huomioithan, että jäsenyyden maksajana, sitoudut maksuehtoihimme. Sinun tulee itse huolehtia e-laskun aktivoimisesta omassa verkkopankissasi tai korttimaksun aktivoimisesta Omilla sivuilla.

Viimeksi päivitetty: 31.05.2023

Oletko maksanut äskettäin?

Maksusuoritus on mahdollisesti tehty myöhässä, mutta kuitenkin ennen maksumuistutuksen saapumista (maksun kirjautumisessa menee muutama pankkipäivä). Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Tämä saattaa olla syy siihen, miksi olet saanut maksumuistutuksen

E-lasku

  • E-laskun raja on liian pieni Kirjaudu verkkopankkiisi ja säädä summa. Ota yhteyttä pankkiisi saadaksesi apua. Maksa saapunut maksumuistutus kuitenkin sellaisenaan.

  • Tilillä ei katetta. Mikäli tililläsi ei ole ollut katetta eräpäivänä, sinun tulee maksaa lasku maksumuistutuksessa olevilla tiedoilla.

Luottokorttimaksu

  • Kortti on vanhentunut tai se on vaihdettu Maksa tämän kuun jäsenmaksu maksumuistutuksessa olevilla tiedoilla. Pian on mahdollista vaihtaa kortteja Omilla sivuilla

Paperilasku

  • Etkö saanut laskua postissa? Maksa tämän kuun jäsenmaksu maksumuistutuksessa olevilla tiedoilla. Varmista, että meillä on oikeat osoitetietosi Omilla sivuilla. Suosittelemme, että luot mieluummin kuluttoman e-laskun verkkopankissasi helpottaaksesi maksamista.

Omat sivut
Viimeksi päivitetty: 30.05.2023

Hinnankorotukselle voi olla useampi syy. Voit lukea tästä enemmän täällä:

Inflaatiokorotus

Saatat huomata, että jäsenyytesi hintaa tarkistetaan kuluttajahintaindeksin muutosten perusteella. (vrt. jäsenyysehtojemme kohta 7.6.1.). Uusi kuukausihinta näkyy kuukausilaskullasi.

Mikä on inflaatio?

Inflaatio tarkoittaa sitä, että tavaroiden ja palveluiden hinnat nousevat ajan myötä.

Jäsenyyden hinnankorotus:

Voidaksemme ylläpitää ja kehittää tarjontaamme, korotamme niiden jäsenten kuukausihintoja, joiden hinta poikkeaa huomattavasti nykyisistä listahinnoista. Tulet vastaanottamaan tiedotteen korotuksesta sähköpostitse (vrt. jäsenyysehtojemme kohta 7.6.1.).

Täältä löydät vastauksia hinnanmuutosta koskeviin kysymyksiin.

Omat sivut
Viimeksi päivitetty: 01.06.2023

Voit lisätä tai muuttaa maksutapoja Omalla sivulla. Täällä voit nähdä mikä maksutapa sinulla on tällä hetkellä käytössä ja halutessasi vaihtaa korttilaskutukseen. Huomioithan, että e-laskusopimus tulee tehdä omassa verkkopankissa.

Omat sivut
Viimeksi päivitetty: 26.05.2023

Etkö löydä etsimääsi?

On monia ihmisiä, jotka haluavat ottaa meihin yhteyttä, joten koet normaalia pidemmän vastausajan. (noin 5 arkipäivää)

Chat-palvelumme on ruuhkautunut. Palvelemme sinua mahdollisimman pian.

Maanantai - Torstai: 09:00 -12:00

Perjantai: 10:00 - 12:00

Meillä on tällä hetkellä pitkät vastausajat. Voit tehdä seuraavat asiat itse:
Yhteydenottolomakkeeseen

Maanantai - Torstai: 12:00 -15:00

Perjantai: 12:00 - 14:00

+358 10 309 92 14

ELIXIA

  • Tämä on SATS Group
  • ELIXIA Yrityspalvelut
  • Töihin ELIXIAlle
  • Media
  • Tietoja ELIXIA-palkinnoista
  • Investor
  • Kuntokeskukset

Palvelut

  • Varaa ryhmäliikuntatunti
  • Ryhmäliikuntatunnit
  • Personal Training
  • Boot Camp
  • Liikepankki

Inspiroidu

  • Harjoittelu
  • Hyvinvointi
  • Jäsenemme
  • Ravinto ja hyvinvointi

Tuki

  • Tietosuojaseloste
  • Ota yhteyttä asiakaspalveluun
  • Kirjaudu
  • Säännöt ja ehdot

ELIXIA somessa

Copyright © ELIXIA 2014 - 2023 • Näin käsittelemme evästeitä ja henkilötietoja.