Build'n burn

Huippukuntoon kesäksi!

Se tulee joka vuosi. Kesä. Silti monet tuntevat olonsa epämukavaksi, kun on aika vetää uikkarit päälle rantakauden alussa. Vielä ei kuitenkaan ole liian myöhäistä. Tässä on Personal Trainerin vinkkejä, joiden avulla jaksat varmasti tehdä KAIKEN kesällä – ja kaupanpäällisiksi saat myös kesäkropan!
ELIXIA
Kategoria
Harjoittelu

1. Treenaa Build’n Burnillä! Haluatko päästä oikotietä kesäkuntoon? Nyt se on mahdollista. Lisää Build’n Burn jäsenyyteesi, niin saat kaiken tarvitsemasi treenin yhdessä ja samassa harjoituksessa. Maksimaalista rasvanpolttoa ja voimaharjoittelua sekä opastusta ammattivalmentajalta.

2. Treenaa verkossa – paras täydennys harjoitteluusi! Meillä on paljon tehokkaita online-treenejä. Tabata Full Body? Joogaa tai Crosstrainingiä? Päätä itse täysin vapaasti, mitä, missä ja milloin teet. Online Training – ei tekosyitä.

3. Indoor Running – juokse yhdessä kanssamme! Helppojen ja tehokkaiden kuntointervallien avulla varmistamme, että annat itsestäsi kaiken jokaisessa treenissä. Muutaman viikon kuluttua on taatusti helpompaa vetää kengät jalkaan ja lähteä juoksemaan omin päin.

4. Kiertoharjoittelu. Tämä se vasta on hauskaa, nopeaa ja tehokasta. Treenaa yksin tai kaverin kanssa. Tärkeää on noudattaa treeniohjelmaa. Tämä on erinomainen 30 minuutin treeni, jossa kaikki harjoitteet toistetaan 12 kertaa yhteensä 5 kertaan.

5. Myös ruoka on tärkeää. Kahdella yksinkertaisella ravinto-ohjeella voit saada aikaan hyviä muutoksia terveyteesi – ja kesäkropan! Ensinnäkin täytä puolet lautasesta hedelmillä ja vihanneksilla jokaisella aterialla. Vähennä myös sokerin nauttimista. Toisin kuin hedelmissä, jäätelössä, suklaassa ja virvoitusjuomissa on paljon kaloreita grammaa kohden.

Treenaa, jotta jaksat tehdä enemmän sitä, mitä haluat. Tänään on täydellinen päivä aloittaa!