Hot Tabata on korkean intensiteetin kokonaisvaltainen treeni, joka perustuu Tabata-intervalleihin. Tabata on monien suosikki intervallitreenimuoto sen lyhyiden työosuuksien takia. Ohjelman rakennetta on helppo seurata – teet täysillä 20 sekuntia ja lepäät 10 sekuntia. Hot Tabata tehdään hot-studiossa ilman välineitä. Ota mukaan matto, hikipyyhe ja vesipullo.

Hot Tabata alkaa aina lyhyellä lämmittelyllä ja pääosio kestää noin 20 minuuttia.

Tuntia on helppo seurata – teet täysillä 20 sekuntia ja lepäät 10 sekuntia. Monien mielestä lyhyet intervallijaksot ovat motivoivia, minkä vuoksi tämän tyyppisestä harjoittelusta on tullut todella suosittua ympäri maailman.

Hot Tabata sisältää hyppyjä ja korkean intensiteetin harjoitteita, joita on kuitenkin mahdollista muokata itselleen parhaiten sopivimmiksi.

Hot Tabata -tunnilla ei käytetä välineitä. Harjoitteet tehdään oman kehon painolla. Muista ottaa mukaan oma matto, hikipyyhe ja vesipullo.

Summer-tunneista pääset nauttimaan myös ryhmäliikuntatunneilla sisällä ja ulkona.

  • Kestävyys
    4/4
  • Voima
    4/4
  • Liikkuvuus
    0/4
  • Tasapaino
    1/4
  • Intensiteetti
    4/4
  • Koreografia
    0/4