Palaudu kuntoon raskauden jälkeen!

StrongMama-tuntimme on kehitelty tuoreille äideille. Tunti perustuu Crosstrainingiin, eli osallistujat harjoittelevat kiertoharjoittelutyyliin pisteeltä pisteelle. Lapset ovat turvassa ryhmäliikuntasalin keskellä samaan aikaan kun äidit haastavat itsensä harjoituksilla, joiden avulla palautuu nopeasti kuntoon synnytyksen jälkeen.

Tunnilla ei ole mitään tasovaatimusta, vaan kaikki liikkeet tehdään omien tuntemuksien mukaan sekä omaan tahtiin.

Palaa takaisin harjoittelun pariin raskauden ja synnytyksen jälkeen. Strongmama-tunnille ovat tervetulleita kaikki pienten lasten vanhemmat, jotka haluavat harjoitella turvallisesti ohjaajan opastuksella. Tunti on vanhemmalle suunnattu harjoitus, johon voi osallistua yhdessä vauvan kanssa jälkitarkastuksesta siihen asti, että lapsi liikkuu vikkelästi.  Treeni koostuu kehonhallinta-, liikkuvuus-, lihaskunto- ja sykeosioista. Tunnilla voi tehdä liikkeitä omassa tahdissa yksilöllinen palautuminen huomioiden. 

Pienten jäsenten viihtyvyyden takaamiseksi voit ottaa mukaan oman alustan ja pitää eväs/vaipanvaihtotaukoja tarvittaessa.

  • Kestävyys
    2/4
  • Voima
    3/4
  • Liikkuvuus
    1/4
  • Tasapaino
    1/4
  • Intensiteetti
    2/4
  • Koreografia
    0/4